Z chwilą rejestracji i utworzenia konta oraz wraz z pierwszym zamówieniem Klient automatycznie otrzymuje prawo do bezpłatnego wzięcia udziału w Programie KonioPunkty.
Podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (e-mail) wykorzystamy w celu informowania Klienta o stanie jego KonioPunktów. Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec wykorzystywania jego adresu poczty elektronicznej (adres e-mail), nie ponosząc z tego tytułu żadnych innych kosztów, oprócz kosztów połączenia/wysyłki według taryf podstawowych.
Program zooPunkty nagradza lojalność klientów sklepu www.pieceofhay.pl
Zasady zbierania KonioPunktów, realizacja premii oraz ogólne zasady Programu KonioPunkty są określone przez następujące warunki:
1. Udział w Programie KonioPunkty
Do wzięcia udziału w Programie KonioPunkty uprawnieni są zarejestrowani klienci sklepu www.pieceofhay.pl Udział jest bezpłatny.
2. KonioPunkty
2.1. Postanowienia ogólne
Podstawą naliczania KonioPunktów jest wartość złożonego zamówienia. KonioPunkty są zapisywane na koncie klienta i mogą zostać wykorzystane tylko w celu, który został wymieniony w Warunkach uczestnictwa w Programie KonioPunkty. Punkty z innych programów nie podlegają wymianie na KonioPunkty przyznawane w Programie. Wartość i liczba KonioPunktów nie podlega wypłacie w gotówce. Liczbę zgromadzonych punktów można sprawdzić po zalogowaniu się do konta Klienta.
2.2. Zbieranie KonioPunktów
Zapisywanie KonioPunktów na koncie klienta od 21.01.2023 r. następuje automatycznie po wpłynięciu opłaty za złożone zamówienie. Wartość zdobytych KonioPunktów zależy od wartości złożonego zamówienia. Za każde wydane 10 zł klient otrzyma 1 KonioPunkt.
2.3. Przebieg naliczania KonioPunktów
KonioPunkty są automatycznie zapisywane na koncie klienta zaraz po wpłynięciu opłaty za złożone zamówienie. Punkty są zapisywane na koncie zamawiającego. Jeżeli klient składa zamówienie, korzystając z różnych kont, punkty wpływają na te konta, z których dokonano zakupu. Nie ma możliwości przenoszenia KonioPunktów na inne konta.
2.5. Wygaśnięcie KonioPunktów
Jeżeli w ciągu 12 miesięcy od zapisania KonioPunktów na koncie klienta punkty nie zostaną zamienione na premię, przepadną do końca kwartału. Informacje o liczbie utraconych punktów oraz terminie upływu ważności punktów można znaleźć na koncie klienta. KonioPunkty wygasają także w przypadku zablokowania konta klienta z uzasadnionych powodów.
3. Realizacja premii za KonioPunkty
3.1. Postanowienia ogólne
Każdy uczestnik Programu KonioPunkty może zamienić swoje zooPunkty na rabat w koszyku zamówienia. Rabat można zrealizować tylko w ramach standardowego zamówienia o minimalnej wartości wynoszącej 100 zł.
3.2. Warunki realizacji premii
Realizacja premii odbywa się wyłącznie z osobistego konta klienta.
4. Pozostałe postanowienia
4.1. Zakończenie Programu KonioPunkty
Piece of Hay zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu KonioPunkty lub zastąpienia go innym programem.
4.2. Zmiany i uzupełnienia
Piece of Hay zastrzega sobie prawo do zmian lub uzupełnień warunków uczestnictwa, premii i pozostałych procesów związanych z Programem KonioPunkty opisanych w warunkach uczestnictwa. Zmiany lub uzupełnienia niniejszych warunków uczestnictwa zostaną podane w witrynie internetowej pieceofhay.pl
Ochrona danych
Ochrona danych osobowych naszych Klientów jest dla nas bardzo ważna. Więcej informacji na temat Polityki prywatności pieceofhay.pl można znaleźć tutaj.